Papírová města - recenze

2. března 2015 v 16:01 | K. |  Co jsem přečetla
Papírová města
Autor: John Green
Originální název: Paper Towns
Nakladatelství: YOLI
Počet stran: 288

Děj: V Paper Towns se vám dostane příběhu o dospívání. Margo už se dávno s Quentinem nebaví a přátelí se s jinými, a na škole je považována za legendu. Může za to zejména její nespoutanost a časté dobrodružné několikadenní výpravy, kdy její rodiče šílí strachy i vzteky. Jednoho dne však Margo nečekaně zaklepe na Quentinovo okno a uprostřed noci ho vtáhne do jednoho z margovského dobrodružství. Druhý den se Margo neukáže ve škole, pak ani další. A Quentin zjistí, že pro něj zanechala vodítko, jak ji najít… Quentin začne pátrat a čím víc se noří do záhadného zmizení, tím méně si je jistý, kým vlastně Margo byla a jestli ji vůbec znal. Co vlastně chce on sám? A co jsou papírová města, na která Quentin ve spojitosti s Margo neustále naráží?
zdroj: databazeknih.cz
Můj názor: Abych pravdu řekla, kniha se mi líbila jen z poloviny. Na začátku, kdy Margo s Quentinem dělali "neplechu" a na konci při najití Margo. V knize byly podle mě až moc zdlouhavé části, při hledání Margo a až na pár zajímavých stran, to bylo stále dokola. Jedou po silnici, zbývá jim tolik hodin...zajímavá část....jedou po silnici a hodin jim zbývá o něco méně. Možná to byl jen jiný styl čtení, než na který jsem zvyklá, ale každý může mít svůj názor, no ne? Jinak Papírová města celkově? Ohromě se mi líbil ten název pro stejné (nebo jak bych to řekla), opakující se lidi a místa.
Obal: Kniha, kterou vlastním, má nádherný obal. Myslím si, že je přesně k tématu knihy (viz. obrázek nahoře). Špendlík zapíchlý v mapě a u něj napsáno "Papírová města"? Úžasné :)
Jako pokaždé doufám, že se vám recenze líbila a pomohla vám při výběru knihy :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.